2012. május 30., szerda

2 hete nyerskoszton :)

Már 15 napja nyerskaját eszegetek a súlyom már pár napja 57,0 kiló és nem akar lejjebb moccanni... tudom, többet kellene aludnom és mozognom is, akkor talán menne... Csak mikor??? ...De azért a derekam szépen alakul :)  Valahol féltem is tőle, hogy túl gyorsan fogok fogyni a nyerskajától és akkor leeresztett lufi effektusa lesz a hasamnak, de szerencsére így, hogy most a nyers, aszalt krékerekkel kiegészítettem az étrendem, így se nem éhezem, se nem fogyok olyan hirtelen, hogy ne tudna a bőröm visszafejlődni :) Ma reggel miután leadtam a manókat az oviban még egy kis sétát is sikerült beiktatnom és míg a kutyusom a búzatáblában cirkált, addíg én lehúztam a cipőm és mezítláb sétáltam a még épp egy picit harmatos fűben ;) csodaszép napsütésben és madárcsicsergés kíséretében :) bár minden napom így indulna :)))))))

1 megjegyzés:

  1. Csoda jól hangzik ez a mezit lábazás. :-) Próbáltad már zuhogó nyári esőben a réten. Valami hasonló lehet :-)
    És gratulálok a kitartásodhoz, ami a nyers kosztot illeti... még mindig ;-)

    VálaszTörlés