2012. június 13., szerda

Haladok...

De csak mint ő:

(kép: Marika picassa webalbuma - köszönjük, hogy megosztottad velünk a szép képet)

Túlvagyok a vizsgákon, jobban sikerültek, mint gondoltam... :) A súlyom pedig ma 55,5kg :) Juhúúú!!
Voltam már párszor 55,8 és 55,6 is, de ez a mai az eddigi rekord :) 3 éve nem voltam ilyen kevés :)))
Látszik is az alakomon, az öltözetemen: lazák a nadrágjaim, a pólóim némelyike meg már rendesen laza rajtam - persze még nem mind, hiszen a ruháim jó részét 47kilósan XS méretben vettem... na de még majd oda is visszaérek, ha továbbra is ilyen ügyes maradok :) Még mindig a nyersétkezés (811) elvei alapján étkezem, most már van időm is lazítani, már csak mozogni kéne elkezdenem újra intenzíven ;) de majd még jön az is, még jó, hogy eddig ilyen fránya időnk volt, így lesz majd meglepi a környezetemnek, ha le kell vetkőznöm nyáriasabb formamutatósabb holmikba ;))) Hajrá mindenkinek, nemsokára jön a nyár :)

4 megjegyzés:

  1. Gratulálok a vizsgákhoz és persze a súlyodhoz is! Látod, utólag visszagondolva pikk-pakk túl vagy mindenen! :)

    VálaszTörlés
  2. Gratulálok a vizsgáidhoz Chilli! ^^ Ügyes voltál. Csak így tovább az étkezéssel. Erőt merítek belőled, hogy bírjam a strapát mostanában :-)

    VálaszTörlés
  3. de ügyes vagy, gratulálok! csak így tovább!

    VálaszTörlés