2012. február 3., péntek

Jaj, pedig ígértem, hogy...

jelentkezni fogok és mégis úgy elszáguldott ez a hét, hogy szinte semmihez sem jutok.... Hihetetlen, hogy máris megint péntek van! Hova tűnik az idő?!? Emlékszem, amikor gyerek voltam, néha olyan nagyon messzinek tűnt, hogy végre kicsengessenek és vége legyen az órának, hogy elmehessek a nagymamámhoz, eljöjjön a karácsony vagy végre nyáriszünet legyen már... Még az is iszonyú hosszúnak tűnt... Ma meg olyan rohamléptekben vágtat az idő velünk, hogy még épphogy csak leadtuk a gyerekeket az oviban hétfő reggel és máris arra ocsúdunk, hogy már megint hétvége van...
Már megint annyi elintéznivaló szakadt a nyakamba, hogy azt sem tudtam egész héten, melyiket végezzem előbb, mihez fogjak, mibe kapjak, hova rohanjak először... Ti hogy vagytok ezzel? Pláne aki hozzám hasonlóan gyerekeket nevel? És ugyan jópár dolgot elintéztem a napokban, mégis úgy érzem, hogy szinte semmihez sem jutok egész héten, pedig még csak munkába sem kell még járnom pillanatnyilag, hanem csak a háztartás, tanulás, kutyák, macskák, gyerekek és imádott párom töltik ki az időmet... egyébként nagyon rendesek vagytok, hogy nem csaptatok le rám a hétvégi kiborulásom miatt - köszi-köszi.... :)))  Hát pont ezért kell(ene) lassítanom az életvitelemen, hogy az ilyen kiborulások elmaradhassanak és ne érezzem stressznek a családdal eltöltött időt - csak ehhez persze az is kellene, hogy néha lazíthassak is csak én, a csönd és a nyugalom társaságában.... hát erre vágyom igazán... ezt kell(ene) megvalósítanom idén... no és persze a fogyást és mozgást is, de ezek az első cél elérésében is segítenének szerintem, mert ha nagyobb összhangban lennék a testemmel, akkor könnyebb lenne összhangba kerülnöm a lelkemmel is... legalábbis azt hiszem, bár én gebén sem voltam a türelem mintapéldánya... ;))))))))))))))))))))))))))))))



Áhhh, ja és persze azt az időt meg sem említettem az előbb, amit magamra kéne fordítanom, pl. az  étkezéseim és az edzéseimre megtervezésére és persze kivitelezésére vagy egy kis pihenésre, olvasásra, hogy a meditációt és önmagamra találást ne is említsem, no meg ott van a szépségápolás is, amit részben itthon is el lehetne végezni, de jó lenne hamarosan fodrászhoz menni, kozmetikushoz vagy végre megint manikűrre... Mindjárt fogom is a telefont és jövő hétre be is tervezem ezeket az időpontokat, hiszen utána megint kezdődik az egyetem és oda legalább csinin és ápoltan illene mennem, ha már egyszer igazán karcsú még mindig nem vagyok.... Ilyenkor a többi részlet, ami elvonja a figyelmet a problémás zónákról, még sokkal fontosabb... ;)))
Na pusssz, pá, rohanok tovább, ez volt itt és most az én pár perc pihim, bár ha a gyerkőcök még alszanak, lehet ráaggatok még pár perc könyvben lapozgatást, olvasgatást is - csak úgy magamnak ;)))

2 megjegyzés:

  1. Én még itthon vagyok Marcival, így egyszerűbb. De néha én is úgy érzem, hogy soha nem érek a dolgok végére és vicc, hogy este 10kor állok neki körmöt festeni..stb. :D Ha dolgozni fogok el sem tudom képzelni mi lesz. :D Ráadásul most nekem is a nyakamon egy költözködés és egy nyelvvizsga szóval... kitartás nekünk! :D :D

    VálaszTörlés
  2. Szia Pipacs! Na, szerinted én mikor szoktam körmöt lakkozni? Este 11 után, vagy reggel 6 előtt, amikor a banda már vagy még alszik és ilyenkor is csak sok-sok szerencsével sikerül épen átvészelnem a száradási időt - ezért szeretek én jobban műkörmöshöz járni, az legalább rámpirít, ha mocorogni merek és ott tuti nem jön egyik gyerek sem ordítva, hogy pisilnie kell vagy takarjam már be.... bár volt már, hogy oda is el kellett vinnem őket... És igen, én is el szoktam gondolkodni, mi lenne, ha most még 8 órában dolgoznom is kellene és vajon hogy a fenébe oldják meg ezt mások, akik sokszor látszólag minden további nélkül egyensúlyoznak 3 gyerekkel, melóval szakkörökkel és a továbbtanulással, mindemellett ragyogóan néznek ki és úgy is ÉRZIK magukat!!!????!!!!

    Költözködés és nyelvvizsga.... Volt nekem is mindkettő az utóbbi években, hát nem mondom, hogy szívesen cserélnék veled.... Mi már 3 éve itt lakunk ebben a házban és még mindig pakolászok, hogy mi hol és hogyan lenne a legjobb, pár szoba komplett tartalmát meg is cseréltük azóta, mert kiderült, hogy mégsem volt olyan praktikus az első elrendezés, mint ahogy azt gondoltuk.... hát sok sikert! :)

    VálaszTörlés