2012. január 19., csütörtök

Még élek...

Hahó!!!! Még élek, csak el vagyok havazva a szó szoros és átvitt értelmében is... az utolsó vizsgámra készülök, mellette egész idáig betartottam a tervezett edzésprogramom és nagyjából az étkezésem is, bár azért volt némi nasi, ami közbejött... ;)))) Közben pedig mindenfélét intéznem kell és most még a takony is utolért megint.... Még egy hétig ilyen ostromállapot van nálam, de aztán talán elcsitulnak a hullámok... akkor majd jelentkezem újra bővebben :) Addig is napsütéses hó-napokat ;)))

kép: begfex, de errefelé már én is jártam ;)

4 megjegyzés:

  1. Szia! Kitartást! Ügyes vagy, hogy tanulás mellett is tartottad magad a tervedhez. Ilyenkor az agynak kell egy kis nasi, sebaj, majd később ledolgozod :)

    VálaszTörlés
  2. Szia, nekem is tanulnom kellene :S , kitartás és egy kalappal! :)

    VálaszTörlés
  3. Tegnap én is nassoltam, muszáj volt, hiszen én sütöttem szüleimnek a tortát... :) Úgyhogy ma kemény edzésem lesz! Amúgy, megújult a blogom külseje! Most átláthatóbb.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Na ja, tényleg jól bírtam egy darabig, de az utolsó hetem már sajnos nem ilyen lett... de most ideje lesz visszatérni a normalitáshoz!! Remélem nektek is sikerültek a vizsgáitok!

      Törlés