2012. január 10., kedd

Ojjjééé....

Hát itt vagyok megint, időmet kergetve és teendőimet szortírozva... Azért adok egy gyors helyzetjelentést, nehogy azt gondoljátok, hogy már fel is adtam! Nem-nem!! Időmet internetezés helyett az edzésre használtam fel, ugyanis épp csak annyit tudtam kiszorítani, hogy választanom kellett, mire akarom felhasználni a szűkös forrásokat ;) Mert az idő oly gyorsan elfolyik, hogy észre se vesszük, pláne, ha ezer dolgot kéne intéznünk...


Szóval a gyors helyzetjelentés: Nagyjából betartottam az étkezésre vonatkozó előírásaimat, bár egy pár szemmel kevesebb keksz jobb lett volna. Edzéseimet az első 8 napos héten keményen megcsináltam, amiből így 4 erőnléti és 3 kardió edzés kerekedett. Nem sikerült ugyan mindig a tervezett napon kiviteleznem, de azért másnap vagy harmadnap legkésőbb pótoltam az elmaradott egységet. A sétákra még jobban oda kell figyelnem, hogy ne maradjanak el - már megint csak az időm beosztása ugyebár...

Gyermekeimmel (és én is) átestünk újfent a hasmenős-hányós víruson - hogy a rosseb egye már meg ott ahol van - ahogy közösségbe mennek, pár nap alatt újra hazahozzák annyira sajnáltam őket, hogy a végén én is elkaptam tőlük - de hát nem tarthatom őket itthon most két hónapig csak azért, mert ez a nyamvadt vírus még mindig itt kószál!?!  Persze főként emiatt volt kevesebb normálisan beosztható időm ám... Ezen a héten meg határidős melóm lenne (van!) és még igazán bele se kezdtem - ajjajajjjjj..... na sicc, megyek is és foglalkozom vele....

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése