2012. január 3., kedd

Tegnapelőtt is már ügyes voltam...

Miért is? Mert kevesebbet ettem, egészségesebbet, persze lencsefőzelék volt nálunk is, meg némi gyümölcs délután este ugyanez fordítva ;)  És most már egy szem szaloncukor se volt a menümben - eddig se volt sok, de azért néha pár mégis lecsúszott, pláne, miután előkerült egy nagy doboz milkás szaloncukor - mert őszintén, a többi szaloncukor nemcsak, hogy ehetetlenül rossz ízű hanem ráadásul ki is ütött. Felháborító, hogy micsoda szemetet árulnak nálunk a boltokban....
De visszatérve rám: voltam egy órát a pince klubban azaz a mi kis fitnesztermünkben és utána még sétáltam is a kutyával egy jó órát - egyedül az erdőben, csodaklassz hangulat volt, bár mire kiértünk már eléggé borzongós is, mert ránksötétedett és az eső is eleredt. De előtte láttunk még egy gyönyörű rózsaszín horizontot naplementekor.
Lefényképeztem a mobilommal, lehet be tudom majd valamikor szúrni ide ;)

Aztán tegnap ebben a stílusban ment tovább, gyümölcs, ebédre olasz tészta, este saláta, nasinak egy kis keksz és beigli - ez kimaradt a karácsonyomból. Nagy séta a sötétben - na jó, csak fél óra volt, többre nem futotta és éjfél előtt 5 perccel még a pinceklubban is végeztem az aznapi edzésemmel ;)


Húúúha! 
Erre a figurára kéne rágyúrni ;) Célnak már elég tökéletes ez nem igaz?
Idén meglesz, mert megígértem magamnak :)



Éjjel aztán 3-ig agyaltam még az ágyban, hogy mit és hogyan tudnék még jobbá tenni, hogy többet lehessek a családommal és meg is született egy-két ötlet, amiket most majd szép fokozatosan bevezetek :) Például az étkezésemre kidolgoztam egy általános sémát: délelőtt és délután lehetőleg csak gyümölcs, délben és este egy vegán főttétel és/vagy saláta + naponta 1-2 nasi-falat engedélyezve, hogy ne dőljön be rögtön az elején az életmódváltás. Ez így elég egyszerűen kivitelezhető lesz szerintem ;)

Ma aztán behoztam a tegnapi séta hiányt a kutyusommal, aminek örült is rendesen, meg persze én is. Ma eddig gyümölcs, saláta és gombás egytálétel volt a menüm.

6 megjegyzés:

  1. Ügyes vagy, mától nekem is indul a mandula.. :)

    VálaszTörlés
  2. Szia! Sok sikert! Viszont: remélem, nem haragszol, ha hozzászólok a bejegyzésedhez. Nem tudom, milyen az alakod és mennyire vagy közel vagy távol ettől a lánytól, szóval csak úgy tippre írok az alapján, amit itt olvastam... és ez jutott eszembe: ha nekem minden nap délelőtt és délután is csak gyümölcsöt szabadna ennem és soha semmi húst, három nap után nem tudnék gondolkodni, egy hét után kómába esnék... na jó, ez túlzás, de hogy semmi komoly munkát nem tudnék elvégezni, az egészen biztos. Sajnos pont az ellenkező oldaláról próbáljátok megfogni a dolgot, pedig a mozgás a kulcs, nem a koplalás. Tudtad, hogy a legtöbb elhízott ember alultáplált? Pont ma írtam mozgásról-táplálkozásról egy bejegyzést a blogomba http://metalozott-testek.blogspot.com

    VálaszTörlés
  3. Szia Angelocska, üdv a blogomon :)
    Nekem ez a délelőtt-délután szinte csak gyümölcs már egy többéves megszokás volt ám, csak az utóbbi időben elkopott... én hál istennek imádom a gyümölcsöket és kilószámra tudom enni őket, tehát semmiképpen sem beszélhetünk emiatt koplalásról ;) Meglestem a blogod, érdekes edzésformát művelsz, majd alkalomadtán én is kipróbálom, felraktam a kedvencekbe a bodyrocks.tv-t, hogy ne felejtődjön el ;) köszi a tippet :)

    VálaszTörlés
  4. Szia! Örülök, hogy nem vetted sértésnek, kicsit féltem tőle :) Ma az én ebédem is csupa zöldség volt, nyami, de vacsira eszek egy kisebb tál gulyást.. ami az edzéseket illeti, sok mindent csinálok egyszerre és tervezem, hogy egyre több videót rakok fel. Ma kettő készült, a másikat csütörtökön rakom fel vagy pénteken. Ha tudom, mire van igény, olyan veszek fel :)

    kekszből is van egészséges, amitől nem kell bűntudatod legyen, mint a győri zabkeksz meg a jó reggelt falatok (gyümölcsösek)

    VálaszTörlés
  5. Szia, az őszinte, kedves és építő kritikának mindig örülök :) Szerintem a legtöbb ember olyan videóknak örülne, hogy mit lehet kezdeni az otthoni tv-shopos termékekkel, hogy ne rohadjanak meg a sarokban ;)

    VálaszTörlés