2012. március 6., kedd

Idén én leszek az, akinek sikerülni fog!!!

Minden évben vannak olyan csajszik, akiknek sikerül végülis strandszezonra vagy csak úgy lefogyniuk. Én már két éve ácsingóztam rá, hogy lefogyjak, de valahogy soha nem úgy jöttek össze a dolgok, meg így visszatekintve túl kényelmes és főleg túl fáradt voltam, hogy az adott helyzetben még többet tegyek magamért. Persze, pár kiló lement, úgy összességében 7, de aztán ebből pár mindig visszajojózott meg le meg vissza meg le meg vissza- na szóval valahogy így. Én meg lelkesen meséltem fúnek-fának, hogy éppen fogyok....

De most, mióta beszólt a párom, elhatároztam, hogy idén én leszek az, akinek tényleg sikerül lefogynia és visszakapnia a hőn áhított lánykori alakját. Több időm most sincs, több dolgom annál inkább és fáradt is vagyok rengetegszer, de rájöttem, hogy ezek a dolgok összefüggenek egymással meg a plusszsúlyommal és ezért most a tréninget és az egészségesebb, átgondoltabb, mértékletesebb étkezést fogom a teendőim sürgősségi és fontossági listájának az elejére tenni. Mint ahogy ezt az elmúlt hetekben is igyekeztem csinálni.

Most azért is fontos, hogy ezeket a dolgokat "hangosan" is megfogalmazzam, mert most jutottam el ahhoz a kritikus időponthoz, ahol úgy szoktam járni, hogy visszaesek a régi kerékvágásba. Mert az ember mindenhol azt olvassa, hogy ha valamit 21 napon át csinál, akkor az már úgy hozzátartozik az életéhez, mintha mindig úgy lett volna - hát én nem tudom, ki találta ezt ki, de nekem általában ez az időszak szokott lenni a buktatóm. 3 hétig szépen kitartok aztán megint elkényelmesedek - visszakúsznak a finom falatok a számba, mintha maguktól jönnének, nincs időm tornázni, hirtelen mintha az egész világ ellenem esküdött volna, mindenki épp most akar tőlem valami iszonyú fontosat és sürgőset, amit most, rögtön, de azonnal meg kell csinálnom, nehogy jusson időm magamra és persze a tornámra, az éjszakai pihenésemre vagy az egészséges étkezésemre...

Hát ezért írtam le ezt, mert most odafigyelek és másként lesz. Idén én vagyok az első, még a vizsgáim se lehetnek olyan fontosak, mint az, hogy jól érezzem magam a bőrömben és azt csak akkor érem el, ha eltűntek végre rólam a kis hájhurkáim és a lengőkarjaim meg a dudorkáim a combomon.... Szóval, ha végre arányosan szép, feszes a testem, akkor rend lesz a lelkemben is és nem leszek állandóan olyan mogorva, harapós és fáradt sem már :) kerestem néhány szép képet, ami motiválhat ehhez, párat megosztok veletek is :)




hálás köszönet a képek netre állítójának: forrás: fless.com 
ahol még további szép, formás hasú, alakú lányok motiváló fotóit láthatjátok :)
valamint az isteni Elle McPhearson-nak az ő példásan szép alakjáért

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése