2012. március 31., szombat

Régi - új szerelemem van....

Újra felfedeztem egy régi nagy szerelmem: a görkorizást :)



már jópár éve nem volt a lábamon görkori, de most láttam édes görkori szetteket a gyerekeknek és úgy döntöttem, azt veszek nekik húsvétra,



 inkább arra adok pénzt, mint egy csomó felesleges édességre, amit aztán majd vihetünk az oviba, mert mi úgyse esszük meg.... vagy ha mégis, akkor sem kéne megennünk, mert csak a fenekünkre rakódik.... de hogy teljes legyen az öröm, vettem magamnak is egyet és már párszor ki is próbáltam.... imádom :)))))



és bár fékezni még nem tudok túl jól, azért már egész jól uralom ;)  bár rögtön az első próbautamon, amikor még nem tettem meg 50 métert se, elém jött egy pittbull kölyök és hiába mondtam neki, hogy nem tudok fékezni, csak jött felém, úgyhogy a gazdija is velem somolygott, mikor "finoman" odébbtoltam lassítás közben... a kutyusnak annyira tetszett a mutatvány, hogy aztán jópár percig tágítani sem akart tőlem ;)))


És itt jön az utóbbi néhány nap összefoglalója:


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése