2012. április 3., kedd

Takonykór-napok fogyással ;)

Hát engem is elkapott ez a nyavajás vírusos megfázás, ami már egy jó hete itt a környékünkön kiürítette a fél óvodát meg gondolom a munkahelyek egy részét is.... Múlt héten a gyerekek voltak jópár éjszakán 38,5-40 fokos lázasak, most meg én vagyok soron. igaz, eddig még nem volt olyan magas lázam, csak 39 alatti, de az agyam olyan, mint a vatta és semmire sem vagyok igazán használható, pont most, mikor gőzerővel kéne tanulnom.... Ehelyett hol megfagyok 4 takaró alatt is, hol meg úgy folyik rólam a víz, mintha a szaunában csücsülnék... Edzésre persze gondolni sem tudok, mert örülök, ha megállok a lábamon és képes vagyok a legfontosabb teendőimet elintézni...

(kép forrása: grippe.de)

Az egészben mégis van egy jókora pozitívum is: abszolút nem kívánom a kaját - pont múltkor olvastam, hogy létezik a fogyás elősegítésére lázterápia, hát ez nekem most nagyon bejött!!! Végre megint 60 kiló alatt vagyok! Hogy egészen pontos legyek ma délelőtt 59,5kilót mutatott a mérlegem!!! Tehát az első köztes célomat nemcsak hogy elértem, hanem át is ugrottam. A következő köztes célom az 58,5kg majd az 57,9kg lesz. Most már majd csak arra kell figyelnem, hogy ha végre kikecmergek ebből a takonyból, akkor is tovább tartsam magam ehhez a minimalista étkezéshez. Vagy legalábbis ki tudjam egyensúlyozni megint a több étkezést mozgással is ;)

És így alakultak a takonykór napjaim eddig:

2 megjegyzés: