2012. április 17., kedd

Haladok :)

Na, már megint sikerült pár napra eltűnnöm, elég sok dolgom van, bár ez a kifejezés még csak meg sem közelíti a valóságot, ehhez jön, hogy már megint egész napokat szédelgek sajnos, pedig tanulnom is kellene....

Azért az utóbbi napokban mégis sikerült pár apró lépéssel közelítenem a célomhoz, a következő mini célom már sikerült is megint leelőznöm:  ma már csak 58,3kg voltam, azaz 1 hónap alatt fogytam mégis 4 kilót, még akkor is, ha igazán nem érzem ezt most annyira. De ezen felbuzdulva és az állandó rosszulléteim miatt úgy döntöttem, hogy beiktatok néhány nyersétel-napot méregtelenítésként, amikor csak zöldséget, gyümölcsöt és salátát fogok enni. Tegnap már el is kezdtem és jobban bírtam, mint gondoltam. Tavaly is csináltam párszor ilyet, legtovább 11 napig bírtam és 3 kilót fogytam vele akkor. Kíváncsi vagyok, idén meddig fogom bírni?!



Szombaton lecentiztam magam, tényleg le is ment néhány centi a legtöbb helyről, most már csak az lenne jó, ha megint olyan jól lennék, hogy tornázni is tudjak újra. Mert most inkább csak vegetálok, nem is élek igazán, így nem megy, de időt se találok igazán, mindent egyszerre kéne intéznem.... De hogyan?!!?

Itt jönnek a mérési eredményeim:

és a tegnapi és mai nyers-napom:

A legközelebbi mini célom az 57,9kiló elérése, utána pedig az 57,2kg lesz a cél!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése