2012. április 26., csütörtök

2,5 fél nap nyerskaja...

...aztán tegnap este ettem a manócskáimmal egy kis gombás kagylótésztát, mert megkívántam tőlük. Úgy látszik, nekem szerda este csúcsosodik ki a dolog nyersétkezés terén. Múlt héten is itt botlottam meg. Nem mintha nem bírtam volna ki enélkül a vacsora nélkül, de a salátám már enyhén szólva plöttyedt volt és valami mást kívántam...

Csak most ügyesebb leszek, mint múlt héten, mert, hogy egy régi, de nagyon igaz mondással éljek: nem az a fontos, hogy hányszor esünk el, hanem, hogy hányszor kelünk fel és folytatjuk az utunk a célunk felé :))) úgyhogy ma megint nyerskaját eszek és remélem a drágám hoz nekem estére friss salátát. Én mindenesetre felirtam neki a bevásárlólistára ;)

Egyébként tegnap reggel már 57,8kiló voltam! Csak közben beköszöntöttek az ünnepnapok nálam, úgyhogy a következő pár nap súlyadatai nem mérvadóak. Majd jövő héten :)

Egyébként most nem írom fel, hogy mi mindent eszek egész nap, sőt sajnos tornázni sem érek rá, mert nem futja rá az időmből. Határidős munkám van, egész héten már az előtt ülök, holnap mindenképpen le kell adnom, úgyhogy csak azon jár az eszem, estére meg már meg sem tudnám mondani, pontosan mit is ettem.

De valahogy minden nap hasonlót: reggel citromosvíz, gyümölcs, napközben zöldség és gyümölcs, délután aszaltgyümivel kiegészítve és este egy nagy tál saláta :)


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése