2012. április 6., péntek

Nyugaton a helyzet változatlan...

meg sajnos nálam is alig-alig mozdult... ma sem vagyok sokkal jobban, mint pár napja voltam, még mindig taknyolok, szédülök, be-belázasodom, leizzadok és sorolhatnám tovább és tovább... ma még suliba se mentem, mert nincs rendben az egyensúly érzékem, így nem mertem autóba ülni, gondolom a fülemre is ráhúzódott a vírus, mert pont mellette a fogam (állkapcsom) is fáj... :(((



Na de elég a nyöszörgésből, lássuk a dolgok pozitív oldalát: kényszerpihenőt tartok, annyit lustálkodhatok és olvashatok, amennyit csak akarok és tegnap még kertészkedtem is pár percet.... szóval arany életem lenne amúgy és ráadásul még mindig nem nagyon kívánom a kaját úgyhogy már csak... tárááámm... 59,2kg vagyok! és rájöttem, hogy ez csak 5 kilóval több, mint amennyi mindkét terhesség előtt voltam és csak 3,1kilóval több, mint a tavalyi legalacsonyabb súlyom! És ha továbbra is ilyen ügyes maradok, kevesebb kajával beérem, végre újra tornázni tudok majd, no meg a lelkiekkel is rendbe jövök, akkor azt nem is lesz olyan húú de nehéz újra elérnem!!! Pár napja már nem írtam fel, hogy mit ettem, de nem is igazán volt mit felírnom - na mindegy, az eredmény a lényeg ;)))))
 
Tegnap hazajött az oviból a kisfiam, felszaladt hozzám, átölelt és azt mondta: anya, te fogytál! Este meg a lánykám mondta: anya olyan szép vagy - hát ezek jót tettek a lelkiállapotomnak. Ma reggel megjegyezte a kisfiam, hogy mire nyár lesz, fogyok még és akkor milyen jó lesz, mert le tudok majd velük menni a strandra fürödni


 (forrás: stadtbekannt.at)

- valamelyik este voltunk ott, néztük, hogyan csinálnak a munkagépek éppen új strandröplabdapályát meg csodálkoztunk, hogy eltűnt az egyik játszótér és még a szárazon kipróbáltuk a strandlépcsőket is...




Jajjj csak lennék már végre jobban, hogy végre tornázhassak is megint....



3 megjegyzés:

  1. Jobbulást kívánok!!!! Kitartás!
    Nagyon jól megy Neked a kilók elhagyása!
    Jó pihenést és Nyuszizást! :)

    VálaszTörlés
  2. Szia, köszönöm!
    Neked meg fel a fejjel! bekukkantottam hozzád, látom, neked is van min dolgoznod lelkileg... Majd csak jönnek szebb napok is! Próbáld meg magad a hosszú hétvégén kipihenni - nekem sajnos nem fog menni én már most látom... De talán neked sikerül a következő hetet jobban kezdeni....

    VálaszTörlés
  3. Köszönöm a lelki "támogatást"! Sajnos úgy érzem, most minden a nyakamba zúdult, még nem látom az alagút végén a fényt, de reménykedem, hogy lesz jobb is a helyzet.
    Próbálj meg Te is pozitívan állni mindenhez!

    VálaszTörlés