2012. április 23., hétfő

Én hülye.....

Igen, az vagyok, mert múlt hét szerda-csütörtök reggel már csak 57,6kg-ot mutatott alattam a mérleg, én meg gyönyörűen visszatértem a hétvégén a hagyományos családi étkezéshez és elcsesztem vele az elért eredményt.... Úgyhogy mától megint Hajrá Nyersétel teljes gőzzel!!!!

Ma reggel már megint 58,8kiló voltam, ami elszomorított, mert ezek szerint ahhoz, hogy fogyjak, egy jó időre fel kell adnom a hagyományos étrendet, ami esetemben már így is sokkal egészségesebb volt, mint mondjuk az országos átlag... De hát legalább kiderült, hogy mi működik nálam, úgyhogy most már tudom, hogy mit kell tennem ahhoz, hogy tényleges eredményeket érjek el...
Nyersétel + Callenetics + Friss levegő + Sok Kitartás ez lesz az én sikerreceptem....
Ki kell bírnom, mert nem csak súlyban, hanem egészségben is fontos, hogy javuljak, mert most már a cukorbetegséggel is fenyegetnek, nem csak a pajzsmirigyproblémákkal... és azt már végképp nem szeretném megérni, hogy cukorbeteggé nyilvánítsanak.... Akkor inkább nyerskoszt!!!! Az állítólag azt is gyógyítja...

6 megjegyzés:

  1. Fel kell készülni. Egyre több ember fog elfordulni a hústól :-)
    Hajrá! :-) Tényleg jobban érzi magát az ember a bőrében, ha nyers ételt fogyaszt?

    VálaszTörlés
  2. Szia! Az én esetemben határozottan igen a válasz! Előtte állandóan fáradt voltam, szédültem, remegtem, egyensúlyproblémáim voltak, fájt a fejem és 120 körül volt a nyugalmi pulzusom. Az agyam meg tanulásra szinte használhatatlan volt, mintha állandóan influenzás lettem volna, biztos tudod, milyen érzés az. Most, hogy már kb. 10. napja átlag 90%-ban nyerskaját eszem, ezek a tünetek már sokat javultak és fogytam is kb. 2 kilót :) Csak sok akaraterő kell hozzá, hogy amikor a családnak csinálom a vacsorát, akkor azt mondjam, köszi, de én inkább salátát kérek.... Hogy áll a könyved?

    VálaszTörlés
  3. Szia! :-) Azt hiszem nekem sem ártana kipróbálnom. Talán helyre hozhatok vele néhány egészségügyi problémát, amíg nem késő :-) Örülök neki, hogy ekkora lelkierőd van hozzá :-)Főként, ami a főzést illeti.

    Hogy mi a helyzet a könyvvel? Köszönöm kérdésed, nagyon szépen alakul. 110. oldalon járok, és körülbelül most értem el a történet felét. De mint mindig, most is a sztori írja saját magát. Én csak asszisztálok. Ha érdekel, tettem fel két fejezetet. Kíváncsi volnék a véleményedre :-)

    Legyen szép napod ;-)

    VálaszTörlés
  4. Hétvégén elolvasom majd, most nem megy, holnap le kell adnom egy esszét és még csak félig kész... biztos megnézem, mert nagy könyvmoly vagyok és én is írogattam már pár dolgot ;) Pussz

    VálaszTörlés
  5. Szia! Szorítok az esszé miatt. Remélem sikerülni fog :-) És azt is remélem, hogy jobban vagy.
    A könyvvel szépen haladok. Remélem szórakoztatni fog. Te milyen jellegű írásokat pötyögtél?

    VálaszTörlés
  6. Sziabia Joyo!
    Bocsánat, elfelejtettem a nagy rohanásban, kapkodásban visszajelezni... Beleolvastam és tetszik amit olvastam :)
    én is ilyesmit írogattam régebben, de külföldiül... aztán úgy alakult az életem, hogy már nem volt bennem elég világfájdalom, hogy továbbírjak és időm, erőm sem maradt rá... van már rá kiadód? vagy csak magadnak és az internetes társaságodnak írod? Gondolom a saját élményeid feldolgozásában is segít. Bárhogy is van, sok sikert és kitartást hozzá a továbbiakban is :)

    VálaszTörlés