2012. április 10., kedd

Húsvétkor is fogytam ;)

Végre túljutottunk a húsvéton is - én nem igazán szeretem ezeket a kötelező-a-rokonokhoz-menni-és-ott-zabálni címszó alá eső ünnepeket, úgyhogy tényleg örülök, hogy sikerült túlélnem, sőt, meglepő módon egész kedves kis ünnep kerekedett belőle.



 Részben most is nálunk zajlott a dolog, úgyhogy ki tudtam válogatni, hogy miből mennyit eszek - ettem is mindenfélét, amit megkívántam, nálunk is meg vendégségben is, de mindenből csak egy keveset.

És sikerült mára lemennem 58,8kilóra!!!Igaz, valamivel el is rontottam a hasam, ez is közrejátszott, de végülis csak az eredmény számít ;)))

Rájöttem, hogy sokkal könnyebben rá tudom venni magam az önmegtartóztatásra, ha csak aprócska célokat tűzök magam elé, pl. most, hogy tudom, már csak 30dekát kell fogynom ahhoz, hogy a következő köztes célom elérjem, azaz újra 58,5kiló legyek. Nem is szabad arra gondolnom, hogy mennyi a végső célom, mert akkor egy iszonyatosan nehezen elérhető dologra gondolok, de ha ilyen apró lépéseket tűzök ki magam elé, mint most az 58,5kiló, aztán a 79,9kiló, azt sokkal könnyebben megvalósíthatónak érzem :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése