2011. december 10., szombat

Hétvégi stresszek

Nektek feltűnt már, hogy az ember lányának mindig hétvégén akad a legtöbb dolga? Míg a pasik felteszik csülkeiket az asztalra és békésen megiszogatják a sörüket, miközben meccset néznek, majd délután hangos szunyókálással folytatják megterhelő hétköznapjaik kipihenését, addig nekünk mi jut? Főzhetünk, moshatunk, takaríthatunk és vihetjük a sört is akár a tévéhez szeretett párunknak.... Meg aztán végre otthon maradtak velünk drága csemetéink is, akik most ennek örömére egymást túlharsogva rohangásznak a konyha és a nappali között morzsahegyeket és legódarabokat szórva szerteszét... amin igyekszünk nem átesni, mikor a kisebbnek éppen eszébe jut, hogy pisilnie kell és persze nekünk kell vele kirohanni a tűzhely mellől, hogy drága szerelmünk nehogy lemaradjon a legújabb gólhelyzetről.... Imádom a hétvégéket, mondtam már??? ;))))

                                                                                           (vicclap.hu/zsoldoskarikatúrák)

Megint fogytam picit és ennek nagyon örülök és még azt is el tudnám képzelni, hogy tényleg van hozzá köze az alvás mennyiségének, mert most megint 8 órát aludtam, úgy mint pár nappal ezelőtt is többet aludtam mikor elkezdett megfogyatkozni a súlyom... diétát pedig nemigazán tartottam tegnap....

Mit ettem ma?
R: 1 pohár citromos víz
T: 1 banán és 1 grapefruit, fél marék áztatott mandula
E: 1 tányér brokkolis-mandulás rizs

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése