2011. december 18., vasárnap

Nagyon ügyes voltam...

mert tegnap ugyan szinte csak tortát meg süteményt ettem, mégis fogytam, mert mást nem ettem. Úgyhogy ma reggel már csak 60,1kg voltam. Viszont volt tegnap egy szörnyű élményem is. Véletlenül belekerültem egy disznóvágásba pár percre és szerintem ez örökre meg fogja változtatni az életem. Eddig szívesen ettem hurkát, kolbászt, kocsonyát meg sonkát is vagy rántott husit és cigánypecsenyét és fasírtot. Ami nem is csoda, hiszen hagyományos magyar családban nőttem fel, nálunk is legszívesebben húst hússal ettek otthon.... De ahogy véletlenül láttam, hogy az emberek majdnem könyékig vájkáltak a vérben és közben olyan boldognak és önelégültnek tűntek, fordult velem a világ... este még kaptunk is frissen sült hurkát és kolbászt, meg kocsonyát, de nem tudtam enni belőle és szerintem többet nem is fogok húst enni.... Ma egésznap csak nyers kukoricát meg körtét, salátát meg bogyósgyümit ettem....

                                                     Miért eszünk meg másokat????

Elképzeltem, hogy ufók jönnek a földre, egy más kultúra, más, (talán) fejlettebb civilizáció képviselői és megörülnek, hogy ennyi táplálékot találnak a földön és elkezdenek a gyerekeinkből  rostonsültet készíteni... mert mi is pont ezt tesszük az állatokkal.... megértettem, hogy ez milyen barbárság... többet nem  fogok húst enni... ez most már biztos...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése