2011. december 7., szerda

Takonykór

Na szuper! Ma reggelre csupa takony lettem...A gyerkőkéim hazcafurikáztak valaminyamvadt vírust, ami egyből rámcuppant, most, hogy amúgy is le voltam gyengülve.... én hülye, hogy miért nem szedtem a vitaminjaimat....Most aztán oda az újrakezdésem... ekkora fejjel, lázasan, gyerkőcökkel a nyakamon hogyan fogok én tornázni????



Na ja, majd megpróbálok legalább a kajálásra odafigyelni.

Mai adagom:
R:1,5dl víz fél citrom levével (valahol azt olvastam, hogy ennek fantasztikus hatása van éhgyomorra, talán valami indiai találmány úgy emlékszem... hát nem tudom, nekem rendesen összehúzza a mosolyomat...)
1 magyaros zsemle 3/4 avocádóval pici chilivel és sóval kikeverve + 1 nagy tv paprika
T: 2 sárga alma, 1 tojásparadicsom, 1,5 csésze gyümölcstea
E: 1 kisebb tányér csigatészta (kukoricalisztből) 1,5ek pariszósz, chili - ugyanis ezt al arrabiata szeretem ;)
U: 1 kisebb csésze méz a takony ellen
K: (K mint később) 1,5 kelt perec, 1 barna zsemle, 1 szaloncukor
V: 3 mandarin, 2,5 narancs és kb. 30 szem nem sós szotyi
E: szójafehérje izolátum fahéjjal, vízzel és egy nagy marék vitamin!!!
+ kb. 1l víz és 1.2l köményes tea

Torna nuku... alíg élek.... totál be van dugulva az orrom és ezt utálom.... rosszabbkor nem is történhetett volna, nemsokára matek zh lesz és még tanulnom kellett volna....

Alvás: 7 + 1 óra

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése