2011. december 8., csütörtök

Még mindig dögrováson...

Nem tudom megállapítani sajnos, hogy jobban vagyok-e a taknyolást illetően, egyszer be van dugulva az orrom, a fülem, egyszer a fejem fáj, jaaajjj nem lesz ez már jobb? Azt hittem, majd éjjel megizzadok, 3 takaró alatt aludtam, erre semmi....

Egy pozitívum azért van: fél kilóval kevesebb lettem ma reggelre, azért csak használt, hogy kevesebbet ettem :)

Mostani súlyom: 60,5kg  Célom: 45-47kg közötti izmos, szép test elérése :)
Alvás: 7,5 + 2,5 óra

Mai kajám eddig:
R: 2dl citromos víz
1 nagy krumplis pogácsa enyhén megpirítva, 1 tv paprika
T: 2 sárga alma
E: 1 barna zsemle pirítva, 1kk mézzel és két pici lekváros fánk
K: 1 kis csésze méz a torkomra
U: 1 csirkecomb alsó része grillezve bőr nélkül
V: 1 tányér káposztás kocka
K: 1 grillezett csirkecomb bőr nélkül és egy nagyobb virsli
E: 1 marék sómentes szotyi

2 megjegyzés: