2011. december 9., péntek

Ma már talán jobban vagyok :)))

Végre úgy érzem, kifelé tartok ebből a rusnya kórból :)
Ma hivatali ügyekben voltam úton meg beszereztem a következő vizsgákhoz szükséges könyveket.... Húúú... nagyon rég volt már, hogy utoljára komolyan tanulnom kellett és most meg vagyok döbbenve, hogy mennyi anyagot kell majd begyömöszölnöm a vizsgaidőszak alatt a fejembe majd...

R: néhány villányi egy gyümölcssalátából (narancs, kivi, banán), de tényleg nagyon kevés, nem volt étvágyam plussz a szokásos citromlevemet a neocitránba öntöttem ;)
K: 1 szelet napraforgómagos kenyér pirítva (imádom a pirított kenyeret, meg a másnaposat nem szeretem, így hát majdnem mindig pirítva eszem a kenyeret - meg azt olvastam valahol, hogy ez táplálkozástanilag is előnyösen hat, bár már nem tudom miért is?!)
T: 2 kisebb sárga alma
E: 1 tányér káposztáskocka 2-3kk cukorral
(kk mint kiskanál pedig inkább teáskanál,
de a tk az inkább a teljeskiőrlésű lisz vagy
kenyér rövidítésére kasználatos nálam )
U: 2 pici lekváros fánk, 1/2 marék áztatott mandula
és 1 dió és 6-8 mogyoró a kertben(ből) a helyszínen fogyasztva

Alvás: csak 6 és 1/4 óra csak, mert időre kellett mennem...

2 megjegyzés:

  1. Örülök, hogy jobban vagy! :)

    VálaszTörlés
  2. Köszönöm, kedves tőled :) én is örülök de még nem értem a végére és a gyerekeknél még csak most jön a java...

    VálaszTörlés