2011. december 19., hétfő

Szédületes nap...

Már megint nagyon rosszul vagyok, a hétvégén már azt hittem, javult valamit, de megint nagyon szédülök... A vérnyomásom alacsony ugyan, de világéletemben az volt, viszont a pulzusom magas.... A gyerkőcök is úgy keltek, hogy hánytak.... szegényeket nagyon sajnáltam... mi van már megint??


 Azért hogy a napnak valami pozitívuma is legyen, fogytam majdnem egy egész kilót és most reggel 59,3kg voltam. Végre megint 5-tel kezdődik a súlyom...

Ezen felbuzdulva aztán megcsináltam a mai súlyzós edzésem 3/4-ed részét, azért csak annyit, mert rettenetesen megszédültem közben... rohadtul unom már... utaánajártam picit, lehet, az influenza vírus mászott rá a belső fülemre, az zavarta meg, ha szerencsém van, a héten még eljutok a dokibához.

Mai kajám:
estig : citromos víz, 1 alma, 1 kígyóuborka, 5 mandarin meg még valami gyümi volt, de nem jut eszembe mi
este: főtt krumpli, kínai kel és sárgarépa párolva, fűszerezve
nasi: 6-8 datolya (elég szárazak voltak)

Úgyhogy büszke vagyok a mai teljesítményemre :))))))

3 megjegyzés:

  1. Jobbulást Nektek!! :( Van valami vírus, nálunk mindenkin végigsöpört a múlt héten!! :S

    VálaszTörlés
  2. Szia, igen, a vírussal már 2 hete mi is találkoztunk, ezért voltam kiborulva, hogy már megint... de hál istennek a reggeli dolog után nem volt semmi más, úgyhogy talán csak ettek valamit, ami nem tett jót nekik...

    VálaszTörlés
  3. Marci is csak hányt párat és már kutya baja sem volt. :O

    VálaszTörlés