2011. december 31., szombat

Utolsó nap... célok kellenének...

Le fogok ülni délután, ha alszanak a gyerekek és összeírom, mit akarok másként csinálni ezután, hogy mindenkinek jobb legyen a családban. Persze elsősorban a saját életem javítása kell hogy legyen az elsődleges szempont. Ez nem megy, hogy ilyen rablógazdálkodást folytatok az egészségemmel. Ennek az év végi párhetes rosszullétnek megvolt az a nagy előnye, hogy kialudtam magam, mert délutánonként a gyerekekkel is aludtam általában, ha nem volt sürgősebb dolgom. Meg el tudtam gondolkodni bizonyos dolgokon az életemben, bár bevallom, végső következtetésekre még nem jutottam ezzel kapcsolatban. Egy azonban biztos: sokkal többet kell mosolyognom megint, hogy mindenki jobban érezze magát, mert eléggé eluralkodott rajtam a tábornok jellem... ...mondjuk valahogy így:






Kezdetnek ez már egész jó lenne ;)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése