2011. december 6., kedd

Ma kezdem :)

Az elhatározás megtörtént, a problémzónák feltárása is, kezdődhet a változás ;)
Aktuális súlyom: 61,1kg Cél:45-47kg közötti izmos, kecses alak boldogan ;)

Nem egyszerű dolog ez a fogyokúrázás, idén már lefogytam és visszahíztam párszor ugyanazt a pár kilót és valahogy nagyon nehezen indul meg a dolog. Egyértelműen csak akkor fogytam 2,5-3 kilót többször is egycsapásra, ha gyümölcsböjtöt tartottam, amikor csak friss gyümölcsöt, zöldséget és salátát ettem. Ahogy mindenki másnál bevált étkezési módszereket próbáltam, máris megfeneklettem vagy vissza is kúsztak a kilók.

Mivel állandó időhiánnyal küzdködöm, megtetszett ez a zsírégő harcosok programja, 2 hete már elkezdtem a torna részét, az étkezés betartása még nem ment annyira... Persze pont most kaptam Olaszországból Panetone hegyeket és Amerikából Cookie-t, hogy a családi ünnepet meg se említsem, amin kötelező az evészet, különben örök harag sújtja az embert... Ment is egy darabig minden egész jól, kezdtem érezni, hogy erősödnek az izmaim, de aztán múlt héten kidőltem... Utolért a kimerültség. Tudom, hogy túlhajszolt az életem, de pillanatnyilag nem tudok változtatni rajta, a gyerekeimet nem adhatom kölcsön senkinek néhány hónapra, míg kipihenem magamat és rendbeszedem az életemet. Így aztán kényszerpihenőt tartottam és ma újrakezdem a programot :) Úgyhogy kívánjatok nekem szerencsét és kitartást hozzá!!!

Mai étrendem eddig:
R: 1,5 dl víz fél citrom levével
T: 1 csésze szennás gyógyfüves tea
E: nagy adag rántott gomba (apró csiperke) vegyes saláta ágyon
(friss salátalevelek 3 fajta, kovászos ubi, csalamádé és némi öntet)
2 szelet pufirizs
U: 8 makadámia dió
1/4 mangó
1/3 ananász
K:1,5 tálka nyers kukorica a fagyóból
1dl hullala 2 kk kakaóporral és 1,5kk nescaféval
V: 1 tányér zacsis grízgombócleves
(+sárgarépa, cukorborsó és 1 osztrák speckknödli került bele)
2 db mini rántottgomba
K: 3sz pufirizs
E: 1dl víz 2 mérőnyi, kb. 10g szójafehérje izolátummal és egy csipetnyi fahéjjal (nyami, olyan, mint a tejbedara)

Torna:
2x10 lábtológépen
2x10 melltől tolás gépen
többre nem jutottam, időhiány miatt, estére pedig már nem voltam fitt....

Alvás: 8,5 + 1 óra
le fogom jegyezni azt is, hogy mennyit aludtam aznap éjjel + délután, mert az utóbbi időben nagyon keveseket aludtam, ezzel kimerültté váltam és ezen muszáj változtatnom. Meg azt olvastam, hogy az alváshiány amellett, hogy fáradttá és idegessé teszi az embert még a fogyást is meggátolja...

És hát itt van, amin változtatni kell a gyerekek és a kajálások, lazsálások után: (színesben meg sem merem mutatni)



meg hogy milyen volt előtte és milyennek kell lennie utána megint:

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése